+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
2124 view

آموزش ساخت آنلاین لوگوهای زیبا

بازدید : 2124
تاریخ :شنبه 7 ژانویه 2017
دیدگاه ها : 1 نظر
دسته :اینترنت و وب , بخش آموزشی

آموزش ساخت آنلاین لوگوهای زیبا و حرفه ای آموزش ساخت آنلاین لوگوهای زیبا و حرفه ای

ساخت لوگوی یکی از مواردی است که خیلی از کمپانی ها و صاحبان صفحات در شبکه های اجتماعی به دنبال آن هستند در صورتی که بخواهید یک لوگوی اختصاصی سفارش دهید احتمالا قیمت آن برایتان کمی گران تمام می شود پس با ما همراه باشید تا با هم سایتی را معرفی کنیم که با کمک آن میتوانید لوگوی های ساده و کمی حرفه ای بسازید .
در سایت لوگستر میتوانید نواع لوگوها را با متن اختصاصی طراحی کنید کنید امکان این سایت رایگان است ولی برای دانلود نسخه بدون کپی رایت باید هزینه کنید که شما تنها باید از نسخه رایگان لوگوها استفاده کنید وقتی سایت لوگوستر را باز کردید بر روی Create your logo کلیک کنید تا به صفحه ساخت لوگو بروید .

آدرس سایت لوگستر :

https://www.logaster.com

آموزش ساخت آنلاین لوگوهای زیبا و حرفه ای

آموزش ساخت آنلاین لوگوهای زیبا ,در بخش 1 اسمی که میخواهید با آن لوگو را بسازید وارد کنید و در بخش دوم میتوانید آیکون ها و سیمبول ها را بر اساس دسته بندی انتخاب کنید مثلا اگر صفحه شما در مورد موسیقی است میتوانید از دسته music آیکون هایی در این زمینه را به لوگوی خود اضافه کنید .

آموزش ساخت آنلاین لوگوهای زیبا و حرفه ای

در تصویر بالا میتوانید از بین لوگوی های مختلف لوگوی مورد نظر را انتخاب کنید و سپس بر روی next کلیک کنید در صفحه بعدی با کلیک بر روی save میتوانید لوگوی مورد نظر را دانلود کنید جهت دانلود لوگو ها باید یک حساب در سایت لوگستر داشته باشید .

1 دیدگاه کاربران
  • aniya فوریه 1, 2019
    پاسخ 0 0

    علامت صادرات و واردات باشه

حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود