+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
784 view

آموزش کامل جلوگیری از هک شدن وایفای و مودم

بازدید : 784
تاریخ :شنبه 8 اکتبر 2016
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , اندروید , بخش آموزشی , بخش ویژه
قیمت در مارکت : رایگان

crack-wi-fi-passwords-with-your-android

جلوگیری از هک شدن وایفای و مودم

شاید تا به حال شنیده باشید که هک وایفای غیرممکن است و یا کا هر کسی نیست ! در این آموزش ما به شما نرم فزاری را معرفی میکنیم که توسط آن میتوانید امنیت مودم خود را تست کنید و در صورت نفوذ پذیر بودن مشکل آن را برطرف نمائید.

WPS Connect نام نرم افزاری برای پلتفرم های اندرویدی است که با استفاده از آن به راحتی و بدون هیچ دردسری میتوانید وایفای هایی را که wps آنها فعال است و رمز آنها بصورت پیشفرض تغییر نکرده تنها با یک ضربه ، دسترسی پیدا کرده و استفاده کنید . در واقع قابلیت wps یا Wi-Fi Protected Setup قابلیتی است که برای کمک به کاربران مبتدی ایجاد شده تا برای اتصال به وایفای نیازی به وارد کردن مجدد پسورد نباشد و بتوانند به راحتی به دستگاه وایفای متصل شوند .

در صورت فعال بودن وی پی اس امنیت مودم شما در خطر است و ممکن است به راحتی هک شوید ! هدف از طراحی نرم افزار wps connect افزایش امنیت و همچنین تست امنیت مودم شماست که البته میتوانید با آن مودم هایی که وی پی اس آنها فعال است هک کرده و به آنها وصل شوید ( 99% از مودم ها بصورت پیش فرض wps آنها فعال است!) بنابراین هدف ما از این اپلیکیشن افزایش امنیت دستگاه وایفای شماست و در صورت استفاده نادرست از نرم افزار مسئولیت و عواقب آن بر عهده ی خودتان است.


مطالب مرتبط :

آموزش خاموش کردن wps در مودم

مشابه
حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود