+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

دانلود مسنجر تلگرام برای آیفون
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
2807 view

آموزش تصویری حذف حساب کاربری در تلگرام – deactive account telegram

بازدید : 2807
تاریخ :دوشنبه 11 دسامبر 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی , سمارت فون

آموزش تصویری حذف حساب کاربری در تلگرام

آموزش حذف اکانت در مسنجر تلگرام

حذف اکانت در تلگرام

آموزش حذف آیدی در مسنجر تلگرام

deactive account telegram

مسنجر تلگرام یکی از محبوترین مسنجرهای موجود برای سیستم عامل های مختلف است که با امکانت فراوان آن اکنون بسیار از افراد معروف و کاربران عادی از این مسنجر استفاده می کنند. ثبت نام در مسنجر تلگرام به وسیله شماره تلفن انجام می شود.

اما اگر شما به هر دلیلی میخواهید حساب کاربری خود در تلگرام را حذف کنید deactive account telegram , پس با ما همراه باشید تا به صورت تصویری به شما یاد دهیم که چگونه حساب خود را در مسنجر تلگرام پاک کنید .

خب اول باید بدونید که با خود مسنجر تلگرام نمیشه حساب به فورا حساب کرد البته میتوان طوری تنظیم کرد که مثلا اگر 6 ماه به حسابتون وارد نشدید به صورت خودکار حسابتون پاک بشه . برای حذف حساب فوری در تلگرام ابتدا باید به لینک زیر در سایت تلگرام بروید.

https://my.telegram.org/deactivate

خب حالا شما باید شماره ای که باهاش در مسنجر تلگرام ثبت نام کردید را وارد کنید شماره را باید با +98 وارد کنید . بعد از وارد کردن شماره یه پیام از طرف تلگرام برای شما ارسال می شود دقت کنید این پیام به صورت اس ام اس برای شما ارسال نمیشه بلکه در خود حساب تلگرام برای شما ارسال می شود.

آموزش تصویری حذف حساب کاربری در تلگرام - deactive account telegramباید کدی که در مسنجر تلگرام برای شما ارسال شده ( تصویر زیر ) را در قسمت password بالا وارد نمایید سپس بر روی sign in کلیک کنید

 

آموزش تصویری حذف حساب کاربری در تلگرام - deactive account telegram

آموزش تصویری حذف حساب کاربری در تلگرام - deactive account telegramحالا یک صفحه جدید برای شما باز میشود باید روی deactive account کلیک نمایید . ( تصویر زیر )آموزش تصویری حذف حساب کاربری در تلگرام - deactive account telegram

بعد از این روی deactive account کلیک کردید تصویر بالا کادر شماره 1 باز میشود بعد شما باید روی done کلیک کنید تا کادر شماره 2 باز شود سپس روی عبارت yes, delete my account کلیک نمایید. بعد از کلیک روی yes, delete my account با تصویر زیر روبه رو می شود که نشان می دهد حساب تلگرام شما با موفقیت حذف شده است.

آموزش تصویری حذف حساب کاربری در تلگرام - deactive account telegram