+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

دانلود مسنجر لاین برای ویندوز فون Line Windows phone
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
170 view

سوء استفاده بعضی کاربران در منسجر لاین

بازدید : 170
تاریخ :شنبه 6 ژوئن 2015
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , اندروید , بخش آموزشی

سوء استفاده بعضی کاربران در منسجر لاین

سوء استفاده بعضی کاربران در منسجر لاین

چند وقتی از اضافه شدن امکان ساخت پیج در مسنجر لاین می گذرد و کاربران زیادی برای خودشون پیج ساختند اما خیلی از مدیران این پیج ها از کاربرانشون سو استفاده می کنند و وعده جایزه و … آن ها را ترغیب می کنند تا پست های آن ها را به اشتراک بگذارند.

روش های مختلف کلاه برداری ها :

  1. کاربر رو ترغیب می کنند که به آن ها شارژ رایگان می دهد تا پست های نان را به اشتراک می گذارند در حالی که اصلا شارژی به کاربران نمی دهد برای مثال یک پیج 100 هزار فالور دارد و اعلام می کند هر کس این پیج را به اشتراک بگذارد یک شارژ 10 هزار تومانی اهدا می شود. با وجود اینکه این کار امکان ندارد و حتی دور از عقل سالمه اما 90 درصد افراد فریب آنها را می خورند.
  2. اهدای گوشی,برای مثال می گویند از بین کاربران هر کس بیشتر پیج را به اشتراک گذاشته باشه گوشی موبایل اهدا می شود یا می گوند اگر 20 نفر زیر مجموعه شما شوند شانس شما بیشتر است . ای در حالی است که با نرم افزار ساخت پیج لاین اصلا نه میشود دید که چه کسی بیشتر پست را به اشتراک گذاشته نه اینکه آی پی طرف مقابل چیست تا بتواند زیر مجموعه جذب کند.
  3. در بعضی موارد با کمک ارسال پیام همگانی به کسانی که پیج رو اد کردن می گویند این پیام را به 10 نفر بفرست تا شارژ رایگان بگیری! اینم امکان نداره چون اصلا نمیتونن ببین که پیام رو به چند نفر ارسال کردید
  4. بعضی از افراد به اسم افراد معروف پیج درست می کنند و از آن ها می خواهند که پست های آن ها را به اشتراک بگذارند در حالی که اصلا پیج مال اون شخص نیست ( به اسم محمد رضا گلزار و سینا ولی زاده و … ساخته بودن که رسما اعلام کردن پیجی در لاین ندارند ) تا این لحظه فکر نکنم شخصیت های معروف در لاین حسابی داشته باشند

شاید از بین هزاران پیجی که در لاین ساخته شده بعضی از آن ها به کاربران خود شارژ یا هدیه ای بدهند اما شما باید خودتون تحقیق کنید و از صحت آن ها مطمین شوید در بعضی موارد حتی کاربران تقلبی میان و زیر پست های آن ها نظر میدهند که ما جایزه گرفتیم تا سایر کاربران را ترغیب کنند.